Äntligen!

Har jag fått svar på spirometrin (lungfunktionstest) väntade "bara" 2 veckor på det. Det är inte så kul när man har svårt att andas och blir anfådd så fort man lyfter arslet från soffan. Men jag fick svaret att jag ligger på gränsen till KOL, alltså jag hade 72% och vid 68 % har man KOL. Jag fick bricanyl (det hjälper lite grann) Det var väl straffet för att varit storrökare i nästan 30 år, men slutade för 4 år sen. Alltid nåt. Att inte kunna andas är ingen hit kan jag tala om för er som läser min blogg och är rökare.  Dagens middag blir nog sushi för min del, sååå gott!! Sent i kväll kommer Cissi hem från Spanien så henne ska jag minsann träffa i morgon. Får se om jag hinner med att besöka Jessica också på hennes praktik eller om jag tar det nästa helg. Nu ska jag kolla en rulle och sen hänga tvätt. Sen blir det att "baka" sushi. kram kram och trevlig helg. P.s. skriv gärna nån kommentar, det är så tomt i dom fälten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0