Förbannad!!

Vad är det med läkare i dagen läge? Jag var och gjorde en spirometri och EKG för 12 DAGAR SEN, ringde i torsdags och ville ha svar på spirometrin, då sa dom att han inte skulle vara där på fredagen och att spirometri apparaten var trasig, så jag skulle bli uppringd i går, ringde 16.50 och frågade varför han inte hade ringt och då säger hon, hm det står att du ska bli uppringd på ons, men jag säger till honom att ringa dej i morgon. I dag ringde han och sa att spirometri apparaten var trasig igen och bad att få återkomma i morrn. Jag svarade att det är ganska jobbigt att andas och jag har ont i brösten och lungorna så jag vill gärna ha svar så fort som möjligt. Då svarar han: men om du har svårt att andas så måste du ju ha medicin och om du har ont så måste jag ju undersöka dej, men HALLÅ du undersökte mej och gjorde ju EKG och spirometri för 12 dagar  sen (vadå noll koll)och nu vill jag ha svar och e.v.t. medicin. Fick även remiss till arbetsbelastning men jag vågar inte göra det förrän jag har fått svaret på spirometrin eftersom det är lungorna som besvärar mej. Blir sååå trött.. lite gnäll bara. Skönt att får göra det också. ;-) kram kram.

Kommentarer
Postat av: Ingela - Sliten I Kroppen

Jaaa men va i H-VETE!!! vad är det med läkarna i dagens läge ? snacka om att ha 0 koll... :( Fan jag lider med dej..... URK!!!



Sjukhuset tjatar fortfarande på oss om avlastnings familj, Jag sa äntligen ifrån att VI VILL INTE HA!!! Men dom pressar oss ändå...

SUCK

2009-10-01 @ 19:22:47
URL: http://ww.metrobloggen.se/semlan85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0