Hallå där!

I går var jag och hälsade på Jessica igen, hon trivs och stället är helt ljuvligt, inga bilar ingen stress, lungt och skönt. Skulle verkligen kunna bo så och förstår att hon trivs. Hälsade på lite hästar och så åt vi lunch som vi hade handlat med oss (rostbiff & potatissallad) På vägen hem åkte vi till Vega och inhandlade lite Thai & Japanska ingredienser och sen hem och gjorde sushi. mums. Såg en inte allt för bra rulle på kvällen (the killing room). I dag gick jag inte i väg till JT för jag har svårt med andningen och har ont i lungorna (ska får svar i dag ang. spirometrin) Så  i dag blir det lugnt och stillsamt.

Här bor Jessica nu!! (praktik 5 v)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Stackare... Låter ju inte alls bra med luftvägarna...



Jag försökte skriva till dig på msn , men de gick inte.... :(



Hoppas du blir bättre snart så vi får bjuda på middag....

kram kram

2009-09-14 @ 22:37:41
URL: http://www.metrobloggen.se/semlan85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0