Saknar!!!

Gud vad jag saknar mina barn!!!!!!! Jessica är på praktik i 5 v och Cissi är i Spanien 11 dagar. Cissi åkte i söndags och jag längtar redan jättemycket efter henne. Längtan efter barnen blir bara starkare och starkare ju äldre jag blir verkar det som eller så är det för att BÅDA är borta samtidigt. Dagarna ser ut som vanligt annars. Går till jobbtorg mån-tors. Tvättar, städar, kollar på tv, läser, löser korsord och surfar. Nu ska jag hänga tvätt och sitta och njuta en stund av det vackra vädret på balkongen. Må så gott därute. Kram

MINA VACKRA DÖTTRAR!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det förtsår jag att du gör....



skulle jag också... :)



Kramizar

2009-09-11 @ 19:15:49
Postat av: Ingela

De va jag som skickade inlägget innan.. De sparade uppgifterna hade tydligen försvunnit... =S

Hajar ingenting.



Kramizar :)

2009-09-11 @ 19:17:12
URL: http://www.metrobloggen.se/semlan85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0