Snart är det dags...

Börjar praktiken på en förskola i Årsta på måndag, beslutet från AMS var inte klart och jag vart dålig så måndag passade bra. Började i söndags med halsont och huvudvärk, men idag känns det redan bättre, så om det stannade här eller om det är lugnet före stormen återstår att se. I söndags kom Cissi och Crille förbi med en förskottspresent till mej och Håkan, en soda stream, verkligen behövligt här hemma eftersom det går åt flera liter vatten om dan så vi spar både pengar och släp från affären. Nu till något helt annat, jag känner mej så sjukt maktlös och handlingsförlamad när det gäller min yngsta dotter Jessica som inte mår bra, hon säger att hon inte vet varför hon mår dåligt och det gör det hela ännu svårare. Jag tror att det kan bero på att skolan slutar snart och det är dags att börja söka jobb, alltså att vuxen livet börjar lite mer på allvar. Det sista jag vill är att mina barn mår dåligt för då mår jag dåligt och känner mej misslyckad. Jag hoppas att allt löser sej till det bästa och att hon förstår att hon måste prata om hur hon mår så man e.v.t kan göra något åt det, om inte annat lätta på bördan. Älskar mina barn mest av allt och vill bara att dom ska må bra. Om det är någon som har något förslag på vad jag ska/kan göra för henne mer än att prata så får ni gärna skriva ett inlägg eller slå en signal. Massa kramar och njut av våren!!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Titta hur jag gjorde efter/innan studenten, jag var full 6 av 7 dagar skar mig mer än vanligt, sen efter studenten sov jag och tyckte synd om mig själv i ett år innan mamma hjälpte mig få vikariat hos dom.



Jecka kan kramas med mig så mår hon bättre.



Det sämsta man kan göra e att berätta om alternativ till sysselsättning, då känner man sig stressad och ger upp.



<3333

2010-05-07 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0