?????????

I tors fick jag lite ont över vänster bröst, hade haft lite hugg några dagar innan så när jag fick asont i armen lite senare så började jag ju undra, men jag mådde ju bra i övrigt så jag väntade till fredagen då jag rinde sjukvårdsrådgivningen som absolut tyckte att jag skulle åka in. Så jag in och fick veta att det inte var hjärtat efter mycket strul med prover.m.m. I lördags vart jag väckt av att Jessica satt på sängkanten,, höll på att skita ner mej, hon skulle ju inte komma förrän på kvällen (kanske). Sen åkte hon och träffade en kompis och jag kollade på tv. I dag så sov jag länge och sen färgade jag håret brunt, jätteskönt. Mitt hår har fått så himla ful färg dom senaste åren gul/grå typ. Sen åkte jag, Jessica och Håkan och spelade minigolf och äntligen till Håkans glädje så vann han.. Bra där! Sen åkte vi och handla lite, hem och gjorde lammstek och potatisgratäng och kollade Tough love. Sen åkte Jessica hem för att jobba. I morgon måste jag ringa min coach på JT så jag vet när jag ska börja min arbetsprövning. Nu ska jag lägga mej och läsa. Bye bye mina nära och kära!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0