Hong kong var borta :S

I dag jobbade Håkan hemmifrån, så han bjöd mej på lunch på Hökis krog som det numera heter, fick en liten chock när vi kom dit och skulle äta kinamat, och då har dom bytt ägare. Det har gått förbi mej helt, undrar när det hände?! vi åt fläsknoisette, gott. Sen åkte Håkan och skulle hämta bilen i Länna (därför jobbade han hemma) som har vart på verkstad sen i morse (bromoket) När han kom hem så åt vi thaimat. På e.m. så tog Håkan en promenad, men eftersom jag verkar ha hälsporre så satte jag mej på cykeln i 20 min, måste få in rutin på det nu!! Ska även börja med krom igen för att försöka få ner eller snarare BORT mitt sötsug. Det är väldigt jobbigt! I kväll blir det fångarna på fortet och kräftor, hittade billiga på vivo 50 kr, så dom är säkert inge bra, men vi får se. Det var lite om dagen. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0