Klump i magen!

Ja nu är det bara en vecka kvar innan Jessica börjar jobba och därmed flyttar. Har ju haft henne nära i nästan 19 år så visst har jag en klump i magen och gråten är nära mellan varven men hon ska ju göra det hon helst vill, att jobba med hästar. Jag kommer förmodligen få se henne på helgerna, antingen om hon kommer hem eller om jag åker dit. Håller även på att leta efter nån billigare lägenhet och det är inte det lättaste, men jag ska på en visning den 18.e Aug. Sista tiden har inte hänt så mycket, vi har hyrt lite filmer, vart och fiskat. Den 23.e börjar på en 6 v arbetsprövning för att se vad jag klarar av att arbeta med och hur mycket. Har vart dålig sen i torsdags med huvudvärk, halsont och feber. Säkert nåt virus som vanligt! Jag och Jessica har röjt lite här hemma och fått ihop 3 papperssäckar och en säck med skit, jag förstår inte vart skiten kommer ifrån för jag tycker att vi gör det ganska ofta, skumt. Skönt är det i alla fall. Har även 65 st blandade pocketböcker som jag vill bli av med, nån som är intresserad?? I dag visade sej solen en stund så jag passade på att fixa fötterna och raka benen på balkongen. Snart åker Cissi och Crille till Spanien, hoppas dom får det bra och att vädret är fint, dom jobbar och sliter så mycket så det är dom väl värda! Ha det så gott mina nära och kära!!!!
 
Jag älskar er mest av allt Cissi och Jessica!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med mamsen :)

2010-08-01 @ 21:30:30
URL: http://cisssilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0