Mys..

I går kom Jessica hem och hälsade på för hon är ledig i dag, så jag hade gjort sushi och så kollade vi på filmen Case 39 och Dr Drew. I dag åkte hon till stallet för att hälsa på Tornado och jag och förbereder lite god mat (fläskfile & potatisgratäng). Tvättar och ska cykla lite. El agretatet till cykeln är bara helt borta men det går nog ändå, kan inte förstå vad jag har gjort av det, att det är borta över huvudtaget är skumt. När Jessica kommer hem ska vi kolla Flickan från ovan, såg den häromdagen, jättebra film så även den kan jag se igen. Sen efter middagen åker hon tillbaka till sitt "nya" hem i Enköping. Nä nu är det dags att hänga tvätt och cykla en stund. Bye bye.


Kommentarer
Postat av: roger

Så fina

2010-10-20 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0