Tors, Fre...

I går var jag och Håkan och hälsade på Jessica, vi kollade runt, var och käkade pizza och Jessica handlade lite. Sen var vi med och kvällsfodrade. Hon såg trött ut med var glad och det är huvudsaken, att hon trivs. Vi gosade med både föl och labradorer, mys. Sitter just nu och gråter jättemycket. Hittade en låt i favoriter som Jessica hade lagt där som heter "ta hand om er" Jag saknar henne så sjukt mycket mellan varven, känns nästan som en del av mej är borta.. I dag har jag inte gjort annat än att tvättat, suttit en stund på balkongen men det har nästan varit för varmt. Käkade vårrullar till middag. Cissi var här en sväng och skrev ut biljetterna till Spanien. Håkan är hemma i dag. Jag ska se stadskampen och sen filmen på 3-an eller 5-an, har inte bestämt mej än. Talade om för Jessica att det är viktigt att hon är försäkrad oxå om det skulle hända nåt så hon skulle kolla upp det. I morrn ska vi på middag hos Ingela, trevligt. Ska visst få lamm. gott!!  Nu är det soffan som gäller. See ya.. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0