Äntligen klar..

Med städen i gamla lägenheten, så sköööönt. Har även lämnat tillbaka nycklarna. Så nu kan jag fokusera på att få mitt nya hem som jag vill ha det! Annars har det inte hänt så mycket. Har vaccinerat Tussen 2 ggr nu så nu är det 1 år till nästa gång. Ska köpa ett sele till henne och börja gå ut lite med henne så hon får lära känna området lite innan det är dags för henne att gå ut själv. Vi ska först kastrera och ID.märka henne i feb-mars, sen ska hon få gå ut och ha skoj. Har vart lite hostig några dagar och nu har jag fått huvudvärk och känner mej risig, det är tur att det kommer nu så kanske man är frisk i jul. Nu är det lunch tajm. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0