Fy faan....

Säger jag om flyttstäd, har hållt på i flera dagar nu och jag är helt djävla slut och jag ser inte ljuset i tunneln ännu. Helt djävla galet jobbigt. I dag tog jag 30 sidor fönster och lister, dammsög och skurade sovrummet. Nu är det vardagsrumsfönsterna, spisen, golven och lister, dörrkarmar kvar... Kör mellan 2-4 tim om dan men i morrn kommer jag nog inte orka, har ont i armarna. Sen är det ju lite saker kvar i lägenheten som måste bort innan jag kan köra klart helt. Ska bli underbart att lämna nycklarna. Hoppas bara att jag hinner innan jul. Som tur är blir det inget julklappsköp detta år. Nu blir det en smörgås för man måste visst äta oxå! :/  Ha det bra därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0