Nyheter!

Nu är jag installerad på nya adressen och allt har gått över förväntan, flytten gick jättebra och snabbt. Packade upp allt på 2 dagar så nu är det bara lite småsaker kvar som gardinupphängning, inhandling av sängbord, sänglampor och databord. Kissen tog flytten galant också och det känns skönt. Här är det gasspis och det är lite ovant men det går med lite övning. I Mars ska jag (om jag kommer in) börja läsa till administratör på distans/heltid. Det ska bli jättekul. Julen närmar sig, men det blir inga julklappar detta år för jag fick ju betala dubbla hyror den här månaden, men det är alla införstådda med. Men liten julmiddag ska jag allt ha! Nu är det dags att krypa ner och läsa men nu har ni fått lite update. Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0