Det är mycket nu.....

Var hos läkaren och visade upp köteln i dag efter 10 dagars pencelinkur och han tyckte att jag skulle fortsätta 6 dagar till eftersom den fortfarande vätskar och är lite inflammerad. Han skickar en remiss så jag får operera bort den. Sen har jag ju haft det jobbigt med bronkit i 2 månader varav 16 dagar med cociliana och acetylcystein och det har inte blivit bättre så han lyssnade på lungorna (även en praktikant) och det lät INTE bra, så då fick jag pencelin för det oxå.. så nu är det 2 olika pencelinkurer + lite annat... faan om det inte ska bli bra nu då!!!!! I dag kommer i alla fall Jessica hem från praktiken och det ska bli kul att träffa henne igen fast det bara är drygt 2 veckor hon har vart borta, men nu är ju Cissi i Thailand så jag har vart utan båda tjejerna ett tag. Nä nu ska jag svabba lite.. bye bye..

Snart Mars.... Jag ser en ljusning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0