För känsliga läsare - fortsätt inte!!!

Puh vad det här är jobbigt.. men nu känns det lite "lättare!" nu har köteln äntligen börjat läcka, kanske beror på att det var sjukt spänd i morse och sen sååååå. Jag är glad att det hände för nu känns det som det börjar vända när skiten vill ut. Jag blev hemma från JT i dag som ni kanske förstår ni som har fortsatt att läsa. Nä nu är det frukost och inspelat American Idol.. Kram kram.





Här nedan kommer några äckliga bilder så stanna här om du inte verkligen VILL se!











När jag vaknade såg den ut så här!    Ca 15 min senare så här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såna får jag med =S Har opererats 2 ggr för det o varit in o skurit upp, vet inte hur många ggr. Det är hemskt. Lider verkligen med dig :(

Kram

2010-02-22 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0