Plugga!!

Nu har jag bestämt vad jag vill göra.. orkar inte leva på soc och gå till JT varje dag så jag ska utbilda mej till barnskötare eftersom jag ÄLSKAR små barn, så det sätter väl igång i maj. I går var jag och Cissi och handlade lite på willys. Sen har jag fått tillbaka min inflammerade talgkötel i ljumsken för 3.e gången, jobbigt ställe och så ska det vara dränkt med asolsprit hela tiden så det måste vara inplastat. DET är lite svårt att göra själv men man får krångla lite så går det. Får väl gå och tömma den nästa vecka om det inte har lagt sej.. duktigt mycket var i den nu. Ska operera bort köteln sen när inflammationen är borta, orkar inte ha det där titt som tätt om den ändå inte behövs!! bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0