Hundsim..m.m.

Hej gott folk, det var ett tag sen men det har inte funnits så mycket att skriva om. Nyår vart inte så lyckat som det inte brukar bli när alkohol är inblandat, tur att det inte händer så ofta. Annars har det inte hänt så mycket. Måste bara berätta att våran lilla affär på gatan har gjort om halva stället till pizzeria, lite förvånande var det men pizzan var ok. Jag och Jessica har vart och simmat med Daisy och hon är  sååå duktig, hon måste göra det för hon har höftproblem. Dagarna ser ut som vanligt annars, jag går till JT, hem och städar, tvättar eller vad som nu behövs.. farmar lite ;-). Gubben har varit hemma mycket sista tiden p.g.a. ryggproblem så Jessica och jag har kollat lite film och svullat lite grann, lite mer för hennes del sista dan eftersom hon helt plötsligt ska sluta snusa. Lite irritation är det allt i luften men det är inte såå farligt. Dom unga tonåren var snäppet värre kan jag lungt säga. Nu vill jag inte att kylan ska fortsätta längre för jag har oxå ont i ryggen och behöver promenera men kan och vill inte göra det när det är så här djäääävla kallt. Fick för mej att baka i dag och ställde mej och gjorde källarfranska och när jag ska läsa hur länge dom ska jäsa (som brukar vara ca 30X30 min) så fick jag en smärre chock, dom skulle jäsa 10-12 tim, hm, m.a.o. ska dom in i ugnen kl 23.  Nä nu blir det att köra lite tvätt. Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0