Åland...

I torsdags åkte jag och Håkan på en ålandstripp. Vi började på en pub där vi tog 2 öl var sedan bar det ner till båten och där tog vi en till öl innan vi lämnade av väskorna i hytten. I väg på buffen och åt god mat och drack lite för mycket vin, så torsdagen var inte så kul. På fredagen satt vi på soldäck hela dan och hade jättetrevligt sällskap. Vi fick skjuts både till och från båten, skönt. På kvällen blev det sallad och pizza till middag, vi var ju ganska slitna. I dag har det mest varit soffan. Kom in i en dusch i alla fall. Lagat fläskfile med klyftpotatis och bea som jag fick äta själv eftersom Håkan åkte hem i dag och Jessica äter hos Pappa. Har även ätit lite jordgubbar och glass. Nu hoppas jag att det kommer sjuka mängder regn och massa åska så man slipper det här kvava och klibbiga vädret, inte kul längre. I morgon blir det städdag här hemma, sååå skitigt nu, säkert 2 v sen. Ska ju vara molningt och då får man passa på!!! Nu blir det tv.. bye bye!


Kommentarer
Postat av: Ingela - 2010

Va? Nu är jag inte med för 5 öre, vad skrev du på fejjan ?? Jahaaaaa, du menade statusen " jag hatar falska människor" ?? Eller i den stilen ?? Nej nej,, men du kommer ihåg när du och pappa var här i Bandängen på besök... Då jag sa en sak till dej och en annan till pappa,,, Det var den stunden jag syftade på i bloggen min =O)) Jag tog inte alld åt mig av din status... Då skulle jag nog frågat i en kommentar... =O))



Otroligt fina blider på er B.T.W

Pappa ser dock lite "uppnosig" ut.. =O) (inge illa menat..)



Kram kram ..

2010-07-21 @ 23:10:36
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0