Årsta havsbad..

Dagen började med att jag gjorde en matsäck och sen åkte jag och Jessica till Tornado och kollade så allt var bra med honom, han är på bete nu vid dalarö, så vi passade på att åka ner till Årsta havsbad med våran matsäck och brassestolarna och hittade en helt EGEN strand!!! Folk har inte tagit semester ännu verkar det som. Det var så rogivande att ligga där och höra vågorna. Efter nån timme käkade vi lunch och sen sa jag.... nää du Jessica nu tycker jag att vi badar, och det gjorde vi. Det var askallt men när vi väl var i så var vi nog i ca 20 min, jätteskönt. Var där i 2 och en halv timme, och det räckte nog ser jag nu! Där märkte man ju inte nåt eftersom det blåste lite kyligt från havet. Nu knoppar Jessica och jag ska snart börja med maten som blir pytt i dag. Kram gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh. va mysiiigt. Jag hade också velat vara med!

2010-06-22 @ 16:57:06
URL: http://cisssilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0