Födelsedag och äventyr...

I Onsdags fyllde jag år och det började som vanligt med JT och sen kom Cissi och hämtade mej, vi köpte varsin sallad och jordgubbar som hon bjöd mej på, det åt vi på stranden. Fick blommor, soda stream och 2 behåar oxå av henne. Sen när vi kom hem så fick jag även presenter av Jessica, jag fick 2 st strandstolar och en kylväska. I går så var Cissi och jag på stranden ett par timmar efter JT och sen skulle jag åka med Jessica till Jakobsberg för hon skulle kolla i nån affär där, och jag var liiiite nojig eftersom hennes bil kokar när det blir köer.. och vi kom ju inte iväg förrän 14, och mycket riktigt, det var ju köer på vägen hem så vi fick stanna 4 gånger på vägen. Första stoppet åt vi på sibylla, andra i Frösundavik och gick runt, 3.e åt vi en glass i solna centrum och 4.e  vart det ett stopp vid karolinska. puh. Kom hem 18.30 och då bar det iväg till Farstabadet för att kolla på Stjärnsmäll, det var kul. Mycket sång. Det var lite kyligt. Lisa, min bästa vän var oxå där och efteråt följde vi med henne hem för hon hade köpt presenter till mej och jag fick även rabarber. Presenterna var jättefina, fick ett badlakan, lösnaglar och en jättesöt sak som ni ser på kortet nedan. I dag var jag på JT och skrev en ny jobbplan och sen hem och hängde tvätt och dammsög, känns som om jag ska bli sjuk, Jessica fick ju halsfluss i måndags och äter pencelin så risken är ju stor att jag oxå åker på det, men just nu känns det inte så farligt, men jag svettades som en gris och hade huvudvärk och var vimmelkantig, men i morrn vet vi!!!! Nä nu är det snart dags att laga lite middag, bacon, pasta, spenat, vitlök. mums!! Lägger in lite bilder på sista dagarnas händelser.. Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0