Nästan komiskt..

Man tycker att nu får det väl ändå var slut på åkommor. Dag 2 på örondropparna börjar det redan kännas bättre, jag vad händer då, jo jag kan knappt få ner varken mat eller dryck genom matstrupen utan att grina, magkatarr, ha ha ha. I går var jag och Cissi på årsta havsbad igen i 3 tim, hon bjöd på sallad som hon hade gjort med couscous, räkor, ägg, avacado och så åt vi jordgubbar, mys. Badade 2 gånger och nu är det lite varmare i vattnet, tippar på 18 g. I dag har jag tvättat ALLA fönster här hemma, men bara i Jessicas rum tog jag alla 4 sidor. Det är jobbigare än man tror, var helt sjöblöt efteråt. Resten av dagen ska jag spendera lite på balkongen och fixa fossingarna. Jessica ska på kryssning och kommer hem i morgon kväll så jag blir ensam här i kväll. Lite trist att det bara är skit på tv på sommaren men jag får väl roa mej så gott det går. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0