Åhhh hoppas......

Att det kommer att vända nu då för faaaaan.. trött på att ha det så här nu... året började verkligen INTE bra.. som ni nog har sett i bloggen bakåt. Är i dag inne på 8.e dagen på pencelinet mot bronkit och ingen förbättring så jag var hos läkaren IGEN och fick en annan inhalator och kortisontabletter. Jessica och jag var på visning i sköndal men jag vet inte om jag är så sugen på den.. fick inte den där känslan som jag vill få... JA den här vill jag ha. hm. Dessutom är det inflyttning om bara 2 v och det är liiiite svårt när man är sjuk. Jessica körde och även väntade på mej när jag var hos läkaren och på apoteket och nu har jag Daisy när hon är i stallet. Bye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0