Brun....

Som attan kan man säga att Cissi var, hon, Jessica och Madde var förbi i går en sväng och vi fick lite presenter, Håkan fick 2 tröjor och jag fick 4 st bordstabletter med tillhörande glasunderlägg, tigerbalsam, foundation och 2 st ljusoljor. Vart jätteglad. Idag gav jag mej iväg till Jobbtorg efter 2 veckors sjukdom och fick vända i dörren för dom bygger om och öppnar igen på annat ställe nästa måndag. Dagen ska nog ägnas åt lite sol, helt underbart att sitta i v.rummet med balkongdörren öppen och känna den starka solen i ansiktet. Ha en bra dag ni som läser min blogg och till mina vackra barn: JAG ÄLSKAR ER!!! Ni är så fina och omtänksamma och jag är så stolt över er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0