I dag kom Cissi hem...

Ja i dag kom Cissi hem från Spanien som hon har vart i 11 dagar, hon kom förbi här och fikade och snackade lite. Skönt att ha henne hemma igen. Den 25.e började jag träna lite smått igen, cyklar och kör hantlar. Riktig skönt. Cyklar bara 20 min än men det lilla varje dag gör skillnad i alla fall i måendet, men har bara gått ner 2 hg.. ha ha.. Men bättre än ingenting. Den 20-e ska jag börja på arbetsprövning, det ska bli intressant. Annars ser dagarna likadana ut, jag går till JT, städar, tränar, surftar (datanörd) På kvällarna är det tv. Jag kollar efter lägenhetsbyten för nu är det akut, måste hitta nån med lägre hyra snabbt. Men jag har 3 st på gång. Saknar min minsta dotter som jobbar borta i Enköping. Fast jag ser henne varje helg så kan längtan bli jättestark emellanåt. Men jag är så glad att hon trivs! I dag bakade jag kanel och vaniljbullar, det är inte ofta men jag fick ett ryck och så skulle ju Cissi komma förbi ;). Tyvärr hade jag inget pärlsocker så dom vart inte så söta. Nä nu ska jag flytta min lekamen till soffan och kolla finalen i Fångarna på fortet. Må väl därute. Carpe diem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0