Igång!

I måndags började jag på START och ska vara där till mitten av nov. Min kol är inte bra, men jag röntgade lungorna i går och ska få svar på det i dag och e.v.t. fler utredningar. Jag var och tittade på en lägenhet i går som kostar nästa 2.500 kr mindre än min som jag fick. Jippi. Inflyttning den 1 Dec. Allt hjälp emottages tacksamt! På START sitter jag och förpackar Cederrots första hjälpen kuddar/lådor just nu, det är ganska kul och nåt jag klarar av med min kol. Nu ska jag städa, duscha och laga mat för att sen gå till läkaren kl 17. Ha det så bra därute!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter inte kul det där med läkaren, så lycka till!

Och lycka också till med lägenheten , och hoppas du trivs! kram <33 ha en toppen kväll

2010-11-08 @ 20:52:04
URL: http://amandaahlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter inte kul det där med läkaren, så lycka till!

Och lycka också till med lägenheten , och hoppas du trivs! kram <33 ha en toppen kväll

2010-11-08 @ 20:52:08
URL: http://amandaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0