Tröött..

Jag har varit trött jättelänge nu, sover 12-14 tim per natt. Har även haft lite jobbigt med min KOL men nu ska jag till läkaren den 14.e och kolla om det kan vara det eller min hypotyreos som spökar. Trött, harklar mej, huvudvärk och orkeslös. Har inte tränat på 4 dagar nu så i dag ska jag cykla. Har bakat grahamsbröd i dag, gott. Nybakat bröd med smör är ju sååå gott. I kväll börjar Idol, jippi. Synd bara att man inte har nån att titta på det med eftersom min gubbe inte gillar det. I dag blir det bara rester, gubben ska hem så det får bli så. På fredag kommer min minsta hem från Enköping, hon kom ju aldrig helgen som var så det ska bli kul att få se henne. Ska väl snart åka till henne oxå för att se kissebebisarna som kom för några veckor sen, för nu börjar dom ju ta form och börja få lite personlighet. Förstår inte att det ska ta sån tid att få komma till en visning, lägenheten jag väntar på att få se slutade att annonsera den 15 aug och har fortfarande inte fått komma på visning, tröttsamt. Måste även passa på att gratulera till min äldsta dotters fasta anställning!! Bra där! Nä nu ska brödet ut ur ugnen och jag ska sätta mej på cykeln. Ha det så bra därute.. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0