21 Feb.

Hej gott folk. Nu är det ett tag sen igen men det händer inte så mycket så därav väldigt glest mellan gångerna. Jag jobbar på med min praktik på en stadsdelsförvaltning och det går bra. Tussen ska kastreras den 8 mars, spännande! I Lördags kom Cissi hem så hon och Crille var här och hälsade på och tog en fika. I söndags var Ingela med familj här och fikade och lilla Isaac hade jätteskoj med Tussen, han kröp runt och jagade henne hela tiden. Tussen tyckte nog att det både var kul och lite läskigt. Hon är ju inte van vid barn. Just nu känns det som jag håller på att bli sjuk, ont i huvudet och halsen så vi får väl se vad det blir av det. Ska ju ev.t börja plugga i mars om jag kommer in, och i dag fick jag ett mail att jag måste skicka in betyg på svenska och det är INTE kul att behöva skicka in mitt slutbetyg, bara 1.or och 2.or!! men men svenska är väl det jag är bäst på. Nä nu ska jag krypa ner i soffan en stund. Carpe diem!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0