Helgen..m.m.

I Lördags var jag och Håkan hos Ingela med familj och fikade, fick även med oss lite gott från Egypten, kryddor, ost, hommus. I söndags tog vi en promenad till farsta och åt sushi och en promenad hem. På kvällen var vi hos Cissi och Crille och Jessica och käkade kräftor,.m.m och spelade ett jättekul spel. I går var jag på möte/intervju på en stadsdelsförvaltning som jag ska praktisera på fram tills jag börjar plugga den 21 Mars. Jag ska plugga till administratör. I dag var jag på AF och lämnade in lite papper och även till soc. Allting går bra med kisse och snart ska hon kastreras för att sen få gå ut i slutet av mars om hon vill/vågar. Nu ska jag äta lite lunch och sen ha lite fotvård. Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0