Tisdag!

I helgen har det inte hänt så mycket, var och shoppade lite på rusta och var förbi Cissi och sa hej då på 12 dagar som hon är på teneriffa med en brukare.
Nu är jag inne på 2.a veckan på praktiken och det går bra! Håkan har köpt en planka till Tussen nu så snart är det dags, hon ska bara kastreras först.
Gud vad jag önskar att jag vann pengar så jag kunde åka till solen och bara vara.
Tror att jag skulle åka till Australien eller Afrika, bara glida runt i Afrikas djungler och kolla in vilda djur, coolt. Börjar intressera mej för olika stammar oxå, har sett på ett program där en kille åker runt och besöker olika stammar och det verkar hur kul som helst.
Men först måste jag som sagt vinna storkovan men till middag i dag blir det thai-tigerräkor med risnudlar, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0