Nytt år!

Julen var bra, hade Håkan, hans mamma, mina tjejer här på middag. På kvällen var vi hos Ingela och gav Isaac lite julklappar. På nyår var Cissi och Crille här och käkade Oxfile provencale och umicks lite sen var Håkan och jag hos ett par vänner i farsta. Tussen har börjat gå ut lite i sele och det är väl lite skräckblandad förtjusning. Allt är bra med mej och Tussen men jag mår jättedåligt över att Jessica inte hittat någonstans där hon trivs och vill bo. Hon får jättegärna bo här, hos Pappa, hos syster men hon verkar inte vilja. Det gör mej helt förstörd. Ont i magen och känner mej maktlös. Men jag ska nog få henne att bo här för hon kan ju inte flacka runt, det mår man ännu sämre av. Vill ju inget annat än att mina flickor ska må bra. Nu har jag ventilerat lite och nu väntar sängen. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0