Svår tid.

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Känner mig rätt tom.
Först händer tragedin i Norge där så många liv togs av en galning.
Sen avlivas världens finaste Daisy bara 6 år gammal p.g.a. höftproblem.
Inte nog med det så är det den svåra svältkatastrofen i Afrika.
.

Svältkatastrofen i Afrika (Radiohjälpen)
Du kan rädda människors liv genom att sms:a 50, 100 eller 200 kr till nr 72 999
eller betala till plusgiro 90 1950-6 eller bankgiro 901-9506.

För övrigt händer det inte så mycket. Solar och badar om vädret är bra.
Är ute och fikar med grannar oxå om vädret är bra.

I förrgår var vi på Årsta havsbad och där trivs jag jättebra, det är så rogivande!
I går var vi och hälsade På Ingela och Isaac och fikade.
När jag kom hem så städade jag.

Jessica var här på middag häromdagen.
Alltid lika skönt att få träffa mina barn!

I dag har jag suttit på balkongen nån timme och sen var jag och kollade på
lite jippo på hökarängsplan.

Avslutar med lite fina bilder på världens finaste!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0