Fyller ju 25 om 2 dagar!!

Så i förskott har jag fått 2 vita hyllor (lack) som nu sitter över 3-sits soffan.
Jättenöjd! Fick även ett avlångt ljusfat med 4.kantiga ljus och en Puma tröja.
Tack älskling. Jättefina saker.

 Har sen ett par veckor tillbaka börjat umgås lite med grannar, vi brukar träffas ett tag ute på kvällarna och bara sitta och snacka nån timme, trevligt!
Annars har dagarna sen sista inlägget sett i princip likadana ut med jobbsök, promenad, sol och allt tråkigt som alla människor gör som städ, tvätt och matlagning.m.m.

Är klar med 3 kurser nu och det är Administration A där jag fick MVG. I programhantering och företagsekonomi A fick jag G.
Den 8/8 sätter administration B i gång och slutar i okt.
Nu ska jag skicka in en torsk i ugnen som består av:
Torsk, tomat, lök, salt, peppar, timjan, grädde, rivet skal av en lime + saften, räkor och ost. Till det blir det zuccini!!
Vet att mina barn har fullt upp och jag är så stolt över allt dom gör, men jag saknar dom så mycket ibland så det gör ont. Älskar er över allt annat tjejer!!!!
Solen försvann så nu ska jag tända lite ljus ;))
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0