Brist på annat!!

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster!

Hårfärg?
Blond, men tonat mörkbrunt.

Ögonfärg?
Blå!

Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång!

Syskon?
Japp, 2 bröder, Ove och Roger.

Favoritmånad?
Maj, Oktober.

Vem ringde du senast?
Jessica, min dotter.

Vem ringde dig senast?
Lisa, min bästa vän.

Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Hmm… Till min dotter Cissi, undrade hur det hade gått på praktiken och med rösten hon har tappat.

Vad är dagens planer?
Tv, (det är kväll)

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på!

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Döda.

När såg du senast din mamma?
1994

När vaknade du idag?
Kring 09…

Vem fick dig att skratta senast?
Cissi, tyvärr, men hon lät för rolig utan röst. Trodde att hon var ledsen.

Är du för ung för att äga vinylskivor?
Dom är kasserade för länge sen.!!

Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär!

Sover du med eller utan kläder?
Trosor!

Hur många landskap har du bott i?
1. Stockholm.

Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!

Humör just nu:
Ganska dåligt p.g.a. ryggvärk.

Favoritgodis:
Choklad och nougat.

Är det nåt du absolut inte äter:
Insekter.

Vad sa du senast:
Gud vad gott det var.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:

Framtiden.
 
Fisk eller badkruka:
Fisk!

Hur många kuddar sover du med:
Två!

Favoritväder:
Just nu längtar jag efter vårsol, stilla vindar och kring 10 plus! Hatar sommarvärmen, så hellre snöstorm då!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
En bok, min kille, en kniv.

Spelar du nåt instrument:
Nej tyvärr.

Morgon- eller nattmänniska:
Haha!! Inget! Men mer åt natt då.

Sparare eller slösare:
Slösa

Bästa film:
Mamma mia, gökboet, The shining.

Tror på liv på andra planeter:
Ja!

Tror du på mirakel:
Ja!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, mycket mer nu när jag har blivit äldre. (och klokare) ;))

Är du kittlig:
Ja!

Snarkar du?
Ja!

Stjärntecken: Tvilling.

Rädd för insekter?
Inte rädd, men tycker inte om kryp!

Äckligaste insekten:
Bärfis.

Största svaghet:
Ger upp för lätt.

Det här är jag bra på:
Laga mat, städa.

Bästa bok?
Svårt, läst några hundra!! Men förmodligen Stieg Larsson triologin.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Bota sjuka.

Vad vill du jobba som?
Någonstans där jag får hjälpa människor som har det svårt.

Pizza eller hamburgare?
Pizza!

Skriver du dagbok?
Gjorde förut.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har redan en och ska när jag får råd tatuera in mina barns namn.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat!

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig nykter!

Vilken hand håller du gaffeln i ?
Vänster

Är du rädd för blod?
Inte rädd men det är obehagligt om det är väldigt mycket!

Saltar du på maten?
Sparsamt.

Gillar du att sjunga?
Ja!

Anser du att du är stark?
Ja!

Brukar du sola?
Gärna vid vatten.

Vad gör du om du får hicka?
Antingen hickar jag vidare eller dricker upp och ner.

Använder du knark?
Nä!

Kaffe, te eller inget?
Kaffe på morgnarna.

Har du en besatthet?
Apelsiner.

Ta den du också, kopiera och skicka runt vettja! Men skicka inte tillbaka den hit på bra länge!


Kommentarer
Postat av: Jessica

1.Nu glömde du väl ändå 2 syskon?

2.Vem är det som solat på balkongen varje dag?

3.Tack för att jag får följa med till ön! :P

2011-03-18 @ 00:04:40
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0