Plugg..

Jaha ja, då har jag sen den 21.a börjat plugga till administratör och just nu är det administration A och programhantering som jag läser. Det går bra men det är svårt mellan varven eftersom det är på distans. Tussen har hämtat sej bra från kastreringen och har börjat gå ut på balkongen men inte ner för stegen. Men härom dagen fick jag gå ut och hämta henne, då hon hade hoppat eller ramlat ut. Har haft jätteont i ett öra i nån vecka och var hos läkaren i dag och jag hade en elak öroninflammation så jag fick droppar. Hjälper inte dom på några dagar så får jag käka pencelin som jag även fick. I söndags var vi och fikade hos min dotter Cissi som fyllde 23 år. I dag har jag och min minsting Jessica vart och shoppat lite och hon käkade middag här. Så mycket bloggande blir det nog inte en tid framöver eftersom det mest är studier som gäller fram till Okt. Ha det gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0