Long time no see!!

Skratten har bubblat i mej hela dagen efter ett samtal från min bästa vän som hade vart hos sin doktor och skulle visa upp några leverfläckar.
Ja sa hon till läkaren, först har jag några här på magen som jag skulle vilja ta bort och läkaren tittar och säger: Ja den där vill jag nog ta bort i alla fall.
Sen säger min kompis: Sen har jag 2 st här och pekar på en på näsan och en brevid näsa (ser nästan ut som finnar)
Den kvinnliga läkaren tittar konstigt på henne och säger, men dom där syns ju knappt.
Då säger min vän, ok vi tar bort den där på magen och dom där i ansiktet kan jag leva med.
 
Och till det roliga nu!! Läkaren hade ett födelsemärke som täckte 1/4 del av hennes ansikte..
Hon svarar: Jaha är det säkert det att du kan leva med det..
Ohhh my god så pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0